Zakończyło się największe na polskim rynku badanie siły i wizerunku marek. 3,5 tysiąca konsumentów, przepytanych przez badaczy ARC Rynek i Opinia, wydało werdykt w oparciu o międzynarodową definicję, opisującą Superbrand jako markę, która „osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie; oferuje użytkownikom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają, a korzyści te stanowią̨…
Superbrands i Konfederacja Lewiatan wyłoniły najsilniejsze marki biznesowe na polskim rynku. To już 18. edycja projektu, którego celem jest identyfikacja, nagradzanie i promowanie marek, cieszących się w swojej dziedzinie najlepszą reputacją i oferujących użytkownikom wyjątkowe korzyści. Poddając marki wnikliwej ocenie, eksperci branżowi Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej – brali pod uwagę…
Rusza kolejna edycja projektu, w ramach którego konsumenci i eksperci co roku wyłaniają najsilniejsze marki na polskim rynku. Najpierw w badaniu realizowanym przez ARC Rynek i Opinia z długiej listy niemal 3 tysięcy marek konsumenckich, reprezentujących ponad 100 kategorii produktów i usług, 3,5 tysiąca respondentów wybierze te, którym najbliżej ich zdaniem do definicji Superbrands….
Laureatką Nagrody Honorowej Superbrands 2023 została reżyserka i scenarzystka Agnieszka Holland. Nagrodę w jej imieniu odebrała siostra, także reżyserka – Magdalena Łazarkiewicz. Laudację przygotowała prof. Magdalena Środa. W 1550 roku toskański historyk sztuki Giorgio Vasari wydał książkę zatytułowaną „Żywoty najsławniejszych malarzy, rzeźbiarzy i architektów”. Praca ta stanowi fundament wiedzy o włoskim renesansie a jednocześnie…
– wielki finał XVII edycji Superbrands Polska
Przedstawiciele marek konsumenckich i biznesowych, cieszących się największym uznaniem konsumentów i ekspertów, odebrali w środę w Warszawie statuetki Superbrands Polska. Laureatką Nagrody Honorowej dla supermarki osobistej została Agnieszka Holland. O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki realizowanego przez ARC Rynek i Opinia badania, będącego największym sondażem siły i wizerunku marek w Polsce, oraz głosowania…