Proces Certyfikacji – Badanie 2018

O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości.

 

W ramach badania konsumenckiego realizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów, określany jest indeks siły marki Superbrands. Indeks jest różnicą polecania i odradzania marki.

Wszyscy laureaci zostaną poinformowani o wyróżnieniu, otrzymają bezpłatny certyfikat oraz możliwość wykorzystania tytułu w działaniach PR. Laureaci mają także możliwość dołączenia do Klubu Superbrands.

 

Raporty z badania konsumenckiego

Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2018 zrealizowane zostało we wrześniu 2017 r., metodą CAWI, na próbie N=10 037 przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i obejmie prawie 2 000 marek konsumenckich. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.

Dla każdej kategorii wspólnie z ARC Rynek i Opinia oferujemy raporty z badania.

W raportach znaleźć można następujące dane dotyczące marek z danej kategorii:

– znajomość wspomaganą marki
– korzystanie z marki
– profil rekomendacji marki

Więcej informacji o raportach: raporty@superbrands.pl, 22-646-26-76